I was born to survive

Tilde Kjällberg | 2011-12-15 @ 17:27:19
Hej goungar! Haft en grym dag, tror aldrig jag har haft en bättre födelsedag. Jättemånga har kommit fram och sagt grattis, hihi blir så glad varje gång! Nu har jag öppnat alla fina paket, och gissa om jag blev glad. För det första fick jag en massa fina kläder, två böcker, och ett sjukt gulligt armband, men jag fick även ett 300mm objektiv till kameran! Är så glad att jag skulle kunna spricka. Och inte nog med det kommer det massa roligt folk till helgen och firar mig ännu mer, tagga :) Bilder kommer senare idag eller imorgon, bror på om jag får tid. Nu blir det nämligen taco's med familjen, mysigt. Höres!
¨
STOR KAMERA!
/ Tilde Kjällberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback