Listen to your heartbeat

Tilde Kjällberg | 2011-12-13 @ 19:41:25
Hej alla! Det här blir andra inlägget på bloggen, nice. Idag slutade vi tio i två, sedan drog jag till stallet på hoppträning. Men hästen var helt speedad och for runt hela tiden, så det slutade att jag ramlade av och fick en stukad hand. Men men, det kunde vara värre! ;) Och pappa köpte donken till mig för att jag skulle bli på bättre humör, gulligt. Men nu ska jag plugga vidare, SO prov imorgon, sista provet innan lovet! Hejdoo.
Update: Glad lucia på er alla förresten, vi fick se ett mycket fint luciatåg på skolan.
/ Tilde Kjällberg

Kommentarer
Postat av: Vem...?

Bääääh, jag är ett får! ^^

2011-12-14 @ 11:10:55
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback