Sextonde december tvåtusenelva

Tilde Kjällberg | 2011-12-16 @ 17:41:07
Shuu. Har haft hål typ hela dagen, sjukt chill! Så jag och Fanny satt nere i kafeterian och snacka, läste böcker och sådär. Sedan drog vi ner och kollade när tjejerna spelade basket, tyvärr vann dom inte men dom var sjukt duktiga! Någon gång efter tolv drog jag och Jill hem till henne, så vi satt och spela mario kart och sedan tittade vi på film. Min fredag har varit grym! Nu har jag precis kommit hem från affärn, och snart ska vi äta sushi. Har bara smakat det en gång förut, så det blir spännande. Ha en fortsatt bra kväll, hur har er dag varit?

Min fina tjej, coolaste katten i stan!
/ Tilde Kjällberg

Kommentarer
Postat av: photo and design in my ♥

va fin design :D

2012-01-08 @ 13:59:38
URL: http://maallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback